لیست تعداد مراجعه کنندگان بیماران مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر در چهار ماهه اول سال 1396

اعلام لیست تعداد مراجعه کنندگان بیماران مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر در چهار ماهه اول سال 1396 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی...

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی لیست تعداد بیمارانی که از اول سال جاری به مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر مراجعه کردند و تحت معالجه قرار گرفتند، بشرح ذیل اعلام میگردد:

_  فروردین ماه             تعداد مریض: 277 نفر                     تعداد دفعات شیمی درمانی:  519

_ اردیبهشت ماه            تعداد مریض: 248                         تعداد دفعات شیمی درمانی: 529

 _ خرداد ماه                   تعداد مریض: 258                          تعداد دفعات شیمی درمانی: 545

 _ تیرماه                         تعداد مریض: 233                          تعداد دفعات شیمی درمانی:  432

 

سید محمود حسینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی در این راستا گفت: این مرکز دارای چهار بخش رادیوتراپی، شیمی درمانی، بستری شیمی درمانی و سلول درمانی می باشد.

وی در ارتباط با تأمین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز گفت: تشکیلات نیروی انسانی مرکز مصوب شده و در حال حاضر 2 متخصص رادیوتراپی نیز مشغول خدمت به بیماران می باشند.

همچنین حسینی افزود: این مرکز روزانه ظرفیت 30 تا 40 نفر بیمار را دارد و هیچ محدودیتی برای پذیرش بیمار در این مرکز وجود ندارد و با پذیرش بیمار در این مرکز علاوه بر اینکه نیازی به مراجعه بیماران به استان های مجاور نیست، بلکه از استان های دیگر هم بیمار پذیرش خواهد شد.

و همچنین وی افزود: پذیرش بیماران در 2 شیفت صبح و عصر انجام می شود و اکثر خدمات رادیوتراپی و شیمی درمانی رایگان می باشد.

حسینی اشاره کرد: بیماران تحت پوشش شرکت های بیمه فقط 10 درصد هزینه های دارو را پرداخت خواهند کرد، که با توجه به گران بودن هزینه خرید داروهای سرطانی، از خیرین عزیز درخواست می شود در تأمین نیازهای دارویی به این افراد نیازمند کمک و یاری نمایند.

خیرین سلامت
۱۳۹۶/۰۵/۰۸
۰۸:۵۱
موضوعات: خبرها