بازدید اعضای نظام مهندسی استان از پروژه های در حال احداث مجمع خیرین سلامت درشهر بیرجند

بازدید مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی و مهندسین دفتر فنی مجمع خیرین سلامت بهمراه اعضای نظام مهندسی استان از 5 پروژه در حال احداث مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی

 

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی بهمراه مهندسین دفتر فنی مجمع خیرین سلامت و اعضای نظام مهندسی استان  از 5 پروژه در حال احداث شهرستان بیرجند که شامل: 1_ پروژه آموزشکده بهورزی بیرجند    2_ پروژه مرکز جامع سلامت روبروی بهداری شهرستان    3_ پروژه مسجد بلال    4_ پروژه پایگاه بهداشتی شعبانیه   5_ بازدید از پروژه مرکز جامع سلامت خیابان شیرین، بازدید کردند.

در این بازدید سید محمود حسینی مدیر عامل به حضار خیر مقدم گفت و از کارکرد مجمع خیرین و پیشرفت آن گفت: مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی بطور یقین دومین مجمع فعال و پویا در کشور میباشد که با وجود مشکلات زیادی که وجود دارد توانسته است پروژه های زیادی از جمله مراکز بهداشتی شهری و روستایی، پایگاه های اورژانس شهری و روستایی و بین جاده ای و... را بسازد که از جمله مهم ترین این پروژه مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر می باشد  که با نقشه و طرح های بسیار زیبا  و با کمترین هزینه احداث و به بهره برداری رسیده است که در سفر معاون دارو و غذا کشور که به استان داشته اند از این مرکز بازدید کردند و از کیفیت بالای این مرکز نیز گفتند که همانند بیمارستان ژاپن نیز می باشد.

و همچنین حسینی از اعضای نظام مهندسی استان خواست تا برای پیشرفت ساخت و ساز پروژه های در حال احداث با مجمع خیرین سلامت همکاری نمایند.

در ادامه مهندسین دفترفنی مجمع خیرین سلامت، اعضای نظام مهندسی استان را از روند ساخت و ساز و پیشرفت این پروژه ها مطلع ساختند.

خیرین سلامت
۱۳۹۶/۰۶/۰۶
۱۰:۱۳
موضوعات: خبرها