برگزاری سومین جلسه کمیته تبلیغات مجمع خیرین سلامت استان

سومین جلسه کمیته تبلیغات مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی تشکیل گردید. به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان...

 

جلسه کمیته تبلیغات و روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی بر اساس دعوت قبلی، روز یکشنبه مورخ 96/07/30 در ساعت 18:00 در محل دفتر بیمارستان ایران مهر تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای حسینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با خوش آمدگویی و خیر مقدم به حاضرین جلسه و اعضای جدید کمیته، جلسه را شروع کردند.

ایشان در ابتدا درخصوص تقویت کمیته مطالبی مطرح و گفتند همین امر باعث گردید که تصمیم گرفتیم تا اعضای جدیدی به کمیته تبلیغات دعوت شوند که  با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات شان سطح تصمیمات کمیته تبلیغات ارتقاء و خدمات بیشتری به مردم استان ارائه شود. آقای حسینی در ادامه توضیحی راجع به مجمع خیرین سلامت استان و عرصه فعالیت مجمع به اعضای جدید دادند که از ابتدا فعالیت مجمع در مسیر بهداشت و درمان بوده است و توانسته است پروژه های زیادی را در  استان احداث و به بهره برداری برساند که هم اکنون مردم استان خراسان جنوبی از آن بهره می برند که یکی از مهمترین آنها بیمارستان تخصصی 64 تختخوابی ایران مهر می باشد که با احداث آن دیگر نیازی به مراجعه ی مردم استان به استانهای دیگر برای درمان نمی باشد، ولی در عین حال برای تکمیل کردن بخش ها و تجهیزات این بیمارستان از قبیل: خرید دستگاه سیمولاتور نیاز به مبلغ 4/000/000 میلیون دلار و خرید دستگاه شتاب دهنده دیگری که قرار است خریداری شود نیز  مبلغ 4/000/000 میلیون دلار می باشد و هنوز برای تکمیل مرکز نیاز به مبالغ زیادی داریم. همچنین برای راه اندازی داروخانه بیمارستان که شامل داروهای بسیار گران قیمت می باشد نزدیک به مبلغ 6/000/000/000 تومان نیاز می باشد، که با راه اندازی داروخانه بیمارستان، دسترسی بیمار به دارو بسیار سریع و در مدت زمان محدود صورت خواهد پذیرفت. همچنین آقای حسینی در مورد اورژانس بیمارستان یادآور شدند که نقشه مربوطه تهیه شده است و برای ساخت آن نیازمند کمک می باشیم.

همچنین آقای حسینی گفت: در سال جاری توانسته ایم بیش از 10 تفاهم نامه احداث پروژه های مراکز و پایگاه های بهداشتی و درمانی را منعقد کنیم.

آقای حسینی عملکرد کلینیک های سیار دندانپزشکی را مثبت ارزیابی کردند و فرمودند احتمال دارد با عملکرد مطلوب این دو کلینیک امیدواریم بتوانیم مجوز دو مرکز کلینیک دیگر هم برای استان را اخذ نماییم.

جناب آقای قلاسی مود ، مسئول کمیته تبلیغات ضمن خوش امدگویی به میهمانان عزیز ، از اعضای جدید که در جلسه کمیته تبلیغات حضور یافتند تشکر کرد. وی در ادامه گوشه ای از فعالیتهای مجمع خیرین سلامت استان را برشمرد:

- برگزاری همایش ها در بیرجند، مشهد و شهرهای دیگر که برکاتی زیادی را بهمراه داشته است.

- برگزاری مراسم غلورپزان که باعث آشنایی شهروندان و بازدید آنان از بیمارستان ایران مهر در زمان ساخت شد.     

   - پوشش خبری مطبوعات و به ویژه روزنامه ی اوای خراسان جنوبی باعث معرفی و جلب کمک های مردمی گردید.

- همراهی موسسه سروش و استفاده از بیلبوردهای سطح شهر و همیاری بانک کشاورزی. 

- طراحی وب سایت مجمع خیرین سلامت که فعالیت ها و خدمات مجمع بر روی سایت به نمایش گذاشته میشود.

 وی در ادامه افزود: در جلسه قبل با هم اندیشی با مدیر عامل محترم مجمع تصمیم گرفته شد با وجود برخی از مشکلات و نیاز هایی که وجود دارد از اعضای جدید دعوت بعمل آید و از فکر و اندیشه آنها استفاده شود.

 

در ادامه ی جلسه سایر حاضرین نیز نظرات و پیشنهادات خود را به شرح ذیل ارائه نمودند:

- افرادی به عنوان مذاکره کننده آموزش یابند تا با مذاکراتی قوی نسبت به جذب خیرین و بستن تفاهم نامه ها بهتر به نتیجه برسیم.

- انجمن حمایت از بیماران سرطانی راه اندازی گردد.

- از لحاظ خدمات مجمع خیرین، کمک های مجمع خیرین از کمک های اهدایی به بیمارستان جدا بشود و طرف بطور دلخواه با میل خودشان به هر کدام که بخواهند بتوانند کمک کنند.

-از خیرین خارج از استان دعوت بعمل آید که با عرصه فعالیتهای مجمع خیرین سلامت و خدمت رسانی بیمارستان ایران مهر و نیاز های آن بیشتر اطلاع یابند.

- کاتولوگ های تبلیغاتی (که دربرگیرنده معرفی مجمع خیرین سلامت استان و فعالیت و نیاز های مجمع و همچنین شامل نکات بهداشتی می باشد) در مراسم اربعین تهیه و توزیع گردد.

- از شخصیت های هنری (برای انتقال پیام های تصویری) برای معرفی مجمع خیرین سلامت استان و بیمارستان ایران مهر (در مورد تجهیزات و تعداد مراجعین به بیمارستان) و حمایت از بیماران بهره گرفته شود.

- مراسم سالگرد تأسیس مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی ایران مهر بصورت قوی برگزار گردد.

- با دعوت استانداری جلسه ای با خیریه های حوزه سلامت برگزار و هماهنگی لازم جهت ارائه خدمات بعمل و از موازی کاری پرهیز شود.

 

مصوبات:

1_ بمب خبری: هفته ای یکبار مصاحبه مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان(حتی المقدور

در محل یکی از مراکز احداث شده توسط مجمع خیرین سلامت)

2_ ایجاد کانال اطلاع رسانی (کمپین اطلاع رسانی و حمایت از مراکز درمانی بیماران سرطانی) .

3_ معرفی سایت مجمع به رسانه های خبری طی یک نامه و معرفی نماینده مجمع جهت ار تباط رسانه ای.

4_ برگزاری مراسم سالگرد تأسیس مرکز.

5_  تهیه بولتن خبری.  

6_ بکار گیری جوانان خیر (کمیته جوانان) در خصوص تهیه عکس نوشته و ارسال در فضای مجازی و تهیه کلیپ و همکاری در روابط عمومی.

 7_ استفاده از شخصیت هنری و مصاحبه با بیماران سرطانی.

8_ اطلاع رسانی و معرفی خیرین.

9_ ساخت کلیپ و پخش آن در بانک ها و تلویزیونهای مطب ها و...

در نهایت جلسه با ذکر صلواتی خاتمه پیدا کرد.