افتتاح پایگاه اورژانس شهری همیاران 1 شعبانیه

پایگاه اورژانس 115 شهری همیاران(1) شعبانیه با حضور دکتر پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور و مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیرجند به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی پایگاه اورژانس 115 شهری همیاران 1 در منطقه شعبانیه بیرجند با حضور دکتر پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور، دکتر کاظم قائمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، سید محمود حسینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان و تعدادی از معاونین دانشگاه و خیرین افتتاح شد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی در حاشیه این افتتاح گفت: برای بهره برداری از این پروژه یک میلیارد و 800 میلیون ریال توسط افراد خیر در گروه تلگرامی مجمع هزینه شده است.
سید محمود حسینی افزود: همچنین برای تامین آمبولانس و تجهیزات اداری این پایگاه چهار میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هزینه شده است.
وی گفت: پایگاه اورژانس 115 همیاران در زمینی به مساحت 150 متر مربع احداث و متراژ این پایگاه در مجموع 500 متر مربع در نظر گرفته شده است.
بنا به این گزارش در حال حاضر 40 پروژه بهداشتی و درمانی با کمک افراد خیر و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در استان در حال احداث است که اگر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد حمایت قرار گیریم ظرف یک تا 2 سال آینده نیاز استان در بخش پایگاه های اورژانس تامین می شود.

همچنین در پایان جلسه از دفتر فنی مجمع خیرین سلامت استان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.