شکل گیری جلسه شورای خیرین شهرستان سربیشه

آغاز به کار رسمی شورای خیرین سلامت شهرستان سربیشه

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی، جلسه شورای خیرین شهرستان سربیشه در فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار سربیشه، مدیر عامل و معاونت مجمع خیرین سلامت استان، نماینده مردمی شهرستان های نهبندان و سربیشه، رییس شبکه بهداشت سربیشه و اعضای شورای خیرین شهرستان سربیشه برگزار گردید.

بنا به این گزارش، در ابتدای جلسه مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گزارشی از پروژ های مجمع خیرین سلامت استان را داد.و تأکید زیادی به توجه کردن حوزه سلامت کرد.

حسینی گفت: حوزه های سلامت بازوی کمکی شبکه بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی نیز می باشد و تمامی اقدامات زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد و بدون مجوز کاری هیچ کاری صورت نخواهد پذیرفت.

همچنین حسینی افزود: مدیر اجرایی شهرستان سربیشه را فردی انتخاب کنیم تا با تمام پشتکار و سعی فعالیت نماید و نماینده مردم در حوزه سلامت و بهداشت شهرستان خود باشد.

در ادامه دکتر افضلی نماینده محترم شهرستان های نهبندان و سربیشه از تمامی تلاش های خالصانه مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان در ساخت پروژ ها، از جمله مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر تشکر کرد و گفت خوشحال است با ساخت این مرکز دیگر نیازی به مسافرت بیماران به شهرهای دیگر نمی باشد.

در ادامه جناب آقای مهندس فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه ضمن خوش آمدگویی به مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان، از ایشان تشکر و قدردانی کردند.

در پایان جلسه با رأی گیری حاضرین در جلسه، رئیس شورا، نائب رئیس، مدیر اجرایی، خزانه دار شورای خیرین شهرستان سربیشه تعیین گردید. و احکام مربوطه هم به اعضای شورای خیرین تقدیم گردید.