دیدار با مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی

- دیدار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی به همراه هیئت مدیره با مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان بهمراه هیئت مدیره با مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه سید محمد حسینی مدیر عامل مجمع انتصاب آقای مهندس امیر حسام قزل باش را به سمت مدیریت کل شعب بانک کشاورزی در استان را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

سپس سید محمود حسینی، بطور خلاصه توضیحی از فعالیت های مجمع خیرین سلامت استان از قبیل: پروژه های در حال احداث که میتوان به پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهری پروفسور بلالی در شهرستان مود که با مشارکت بانک کشاورزی استان در حال احداث می باشد را نام برد و همچنین پروژه های ساخته شده از قبیل بیمارستان ایران مهر که در حال خدمت رسانی به بیماران سرطانی می باشد را بازگو کرد، که با وجود این بیمارستان دیگر نیازی به سفرکردن بیماران عزیز به شهرهای دیگر نمی باشد، بلکه از شهرهای دیگر هم بیماران را پذیرش می کند.

همچنین وی افزود: با وجود ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی که در استان شاهد آن هستیم، نیازمند همکاری هر چه بیشتر بانک کشاورزی می باشیم تا بتوانیم روند این پروژه ها را ادامه داد.

در ادامه: مهندس امیر حسام قزل باش به مدیر عامل و هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان خیر مقدم گفت و از تمامی تلاش های وی و مجمع خیرین سلامت استان تشکر کرد و همچنین گفت این همکاری را با مجمع خیرین سلامت استان ادامه خواهد داد و امید است که بشود با این  همکاری ها، مشکلات حوزه سلامت استان را کاهش داد.

در ادامه رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت و همچنین سایر اعضا، انتصاب مهندس امیر حسام قزل باش را به سمت مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان جنوبی را تبریک گفت و  بازگو کرد حضور بانک کشاورزی در کنار مجمع خیرین سلامت استان پشتوانه بسیار بزرگی برای مجمع نیز می باشد، و همچنین برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

همچنین در پایان قرار شد در طی روزهای آینده از بیمارستان ایران مهر و پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهری پروفسور بلالی شهر مود بازدیدی بعمل آید.