افتتاح و به بهره رساندن پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نوغاب در درمیان

مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نوغاب در شهرستان درمیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نوغاب در شهر درمیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این جلسه که با حضور استاندار محترم، معاون سیاسی امنیتی و معاون منابع انسانی استانداری، فرماندار شهر درمیان و معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند(مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان)، معاون بهداشتی دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان درمیان و جمعی از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان و دفتر فنی مجمع و جمعی از بزرگان روستای نوغاب درمیان برگزار گردید.

این مرکز یکی از نیازهای اساسی روستای نوغاب می باشد که با همت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی و تحت نظر مهندسین متخصص دفتر فنی مجمع خیرین سلامت استان احداث و به بهره برداری رسید.

این مرکز در متراژ 2500 متر مربع زمین، مساحت 500 متر مربع زیربنا ، و با برآورد هزینه کلی 7/500/000/000 ریال با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت استان برای مردم عزیز روستای نوغاب در شهر درمیان به بهره برداری رسید.

امید است بتوانیم با همت خیرین در حوزه سلامت، شاهد روند احداث پروژه های بهداشتی و درمانی در کل نقاط استان خراسان جنوبی باشیم.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

خیرین سلامت
۱۳۹۶/۱۱/۱۸
۱۱:۵۹
موضوعات: خبرها