افتتاح پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لانو در شهرستان سربیشه

پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لانو در شهرستان سربیشه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لانو در شهرستان سربیشه  افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این جلسه که با حضور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه، فرماندار شهرستان، مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت سربیشه، دفتر فنی مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از بزرگان روستای لانو  برگزار گردید.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت لانو یکی از نیازهای اساسی این روستا می باشد که با همت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی و تحت نظر مهندسین متخصص دفتر فنی مجمع خیرین سلامت استان احداث و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این مرکز در متراژ 2364 متر مربع زمین، مساحت 500 متر مربع زیربنا ، و با برآورد هزینه کلی 7/500/000/000 ریال با همت داننشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت استان برای مردم عزیز روستای لانو در شهرستان سربیشه به بهره برداری رسید.

همچنین وی ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است بتوانیم با همت خیرین در حوزه سلامت، شاهد روند احداث پروژه های بهداشتی و درمانی در کل نقاط استان خراسان جنوبی باشیم.

و همچنین در پایان از خیرین و عوامل اجرایی این پروژه تقدیر و تشکر شد.

  

 

  

  

    

  

 

 

خیرین سلامت
۱۳۹۶/۱۱/۲۳
۱۲:۲۹
موضوعات: خبرها