دیدار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان با دکتر جاوید شهردار بیرجند

جلسه دیدار مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان بهمراه هیئت مدیره مجمع با دکتر جاوید شهردار بیرجند

دیدار و گفتگوی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی، رئیس هیئت مدیره و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با جناب اقای دکتر جاوید شهردار محترم بیرجند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان، در جلسه ای که در دفتر شهردار برگزار گردید هیئت مدیره مجمع خیرین خراسان جنوبی با دکتر جاوید به گفت و گو پرداختند.

 سید محمود حسینی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ضمن عرض سلام و تبریک به دکتر جاوید به مناسبت انتصاب ایشان، از مرحوم نیری بنیانگزار مجمع خیرین سلامت کشور یادی کرد و صلواتی را برای آمرزش روح ایشان ختم کردند.

سپس آقای حسینی گزارش مختصری از عملکرد مجمع خیرین سلامت استان را مطرح نمود و گفت مجمع خیرین سلامت استان توانسته تاحالا پروژه های بهداشتی درمانی زیادی را در سطح استان احداث کند و همچنین در حال حاضر بیش از 30 پروژه که متراژ آنها به بیش از 25 هزار متر مربع می رسد، را در دست ساخت دارد.

و همچنین حسینی افزود: یکی از مهم ترین اقداماتی که مجمع خیرین سلامت توانسته با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام دهد؛ ساخت مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر بوده است. از آنجا که بیماران عزیز سرطانی باید برای درمان بیماری خود به شهرهای دور و نزدیک سفر کنند و هزینه سنگینی بر دوش آنها بود، با توکل بر خدا توانستیم این بیمارستان را احداث و راه اندازی کنیم و دیگر نه تنها مردم استان ما برای معالجه بیماری خود به استانهای دیگر سفر نمیکنند، بلکه بیمار از شهرهای دیگر هم پذیرش دارد.

و همچنین حسینی ادامه داد: مشکل اساسی ما همراسرا برای بیمار است. با توجه به اینکه بیماران از شهرهای دیگر برای معالجه خود به شهر بیرجند سفر می کنند، مشکل اسکان این عزیزان و همراهیان آنها میباشد، که امیدوار است با کمک شهرداری بیرجند و دیگر خیرین داخل استان و خارج استان بتواند این پروژه را هم شروع و به اتمام برسانیم.

در ادامه هم رئیس محترم هیئت مدیره و بقیه اعضا به دکتر جاوید شهردار محترم بیرجند انتخاب ایشان را به وی تبریک گفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند و با توجه به جایگاه حساس استان و نیاز اساسی استان خراسان جنوبی به خانه های بهداشت و درمان از ایشان تقاضای همراهی و همکاری داشتند.

در ادامه مهندس عدل معاون عمرانی شهردار از اتفاقات خوبی که توسط مجمع خیرین سلامت استان رقم افتاده، احساس رضایت و خرسندی نمود و از تمامی تلاش های مجمع خیرین سلامت سپاسگزاری کرد.

در نهایت برای جمع بندی جلسه دکتر جاوید ضمن تشکر از حضور هیأت مدیره مجمع بیان نمود: از تمامی زحمات چندین و چند ساله مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان و عوامل اجرایی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی تشکر نمود.

ان شاء الله با توکل بر خداوند متعال با همکاری همه مردم بشود که روند احداث این پروژه ها را در سطح استان ادامه داد تا نیازهای مردم شریف استان در حوزه سلامت مرتفع شود و احساس کمبود نکنند.

همچنین وی ادامه افزود: از آنجا که مردم شریف استان از اصالت خوبی برخور دارند، ما هم چشم پوشی نخواهیم کرد  و مجمع خیرین سلامت استان را تا حد امکان همراهی خواهیم نمود. ان شاء الله که بشود در کنار هم برای این مردم گرانقدر و بیماران عزیز حوزه سلامت قدمی خیر برداریم.

همچنین در آخر جلسه تصمیم بر این شد که شهردار محترم بیرجند از پروژه های بهداشتی و درمانی استان، الخصوص بیمارستان ایران مهر بازدید بفرمایند.

در نهایت با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد جلسه به اتمام رسید.

با تشکر (روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی)

  

  

  

خیرین سلامت
۱۳۹۶/۱۱/۲۳
۱۳:۲۴
موضوعات: خبرها