اولین سالگرد تأسیس بیمارستان ایران مهر مبارک باد

مراسم اولین سالگرد تأسیس بیمارستان ایران مهر برگزار گردید.

_ اولین سالگرد تأسیس بیمارستان ایران مهر با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بهمراه معاونین دانشگاه، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان و هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان و مهندسین دفتر فنی مجمع و جمعی از خیرین استان و پرسنل و مجموعه کادر پزشکی پرتلاش بیمارستان  ایران مهر و... برگزار گردید.

_ در این جلسه که در بیمارستان ایران مهر برگزار شد؛ مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان خبر داد:

 طی یکسالی که از تاسیس بیمارستان گذشته است 6200 نفر بیمار به بیمارستان ایران مهر مراجعه داشته اند. 
 مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی در مراسم اولین سالگرد تأسیس بیمارستان ایران‌مهر خراسان‌جنوبی با اشاره به روز مهندس و اینکه بیمارستان ایران‌مهر بیرجند با همت خیرین داخل و خارج از استان  ساخته شده است.
_ وی افزود: بیمارستان ایرانمهر تنها مرکزی است که جهت درمان بیماران سرطانی در این استان احداث و به بهره برداری رسیده است. با احداث این بیمارستان دیگر نیازی به سفر بیماران عزیز سرطانی به شهرهای دیگر نیست، بلکه از شهرهای دیگر هم بیمار پذیرش می کند.
همچنین حسینی اظهار داشت: امروز بیش از 40 پروژه با همت خیران مجمع خیرین سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در استان خراسان‌جنوبی در دست احداث است که متراژ آنها به بیش از 26 هزار متر مربع می رسد، همچنین به این موضوع اشاره کرد که بیش از 100 پرسنل با استفاده از این پروژه‌ها حقوق دریافت می‌کنند که این خود یک کارآفرینی بزرگ است.

وی وجود دستگاه رادیوتراپی را از دیگر امکانات این بیمارستان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تعداد 3 هزار و 679 بیمار مراجعه کننده به شیمی درمانی سرپایی این بیمارستان داشته ایم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان‌جنوبی به بخش بستری این بیمارستان که طی دو ماه اخیر راه‌اندازی شده است اشاره کرد و گفت: در این مدت 132 نفر در بخش شیمی درمانی بستری شده اند.

_ حسینی ادامه داد: 336 مراجعه‌کننده در بخش رادیولوژی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 مراجعه‌کننده در بخش آزمایشگاهی این بیمارستان در یک سال گذشته داشته‌ایم، اذعان داشت: همچنین 88 نفر در بخش رادیوتراپی این بیمارستان بستری هستند.

_ مدیرعامل مجمع خیرین سلام استان گفت: این بیمارستان با متراژ 6000 متر مربع  شامل بخش های:
بخش پرتودرمانی(رادیوتراپی)
بخش تصویربرداری
بخش شیمی درمانی سرپایی
بخش بستری شیمی درمانی
درمانگاه
آزمایشگاه
داروخانه
می باشد که در حال خدمت رسانی به بیماران عزیز سرطانی داخل استان و خارج استان است.

_ سید محمود حسینی گفت: امیدوار هستیم سایر مشکلات و کمبودهای موجود در این بیمارستان که یکی از مهترین آنها دستگاه شتابدهنده خطی high Energy و دستگاه سی تی سیمولاتور می باشد  را با همت و یاری خیرین و نیکوکاران عزیز داخل و خارج استان برطرف کنیم تا چرخه درمان بیمار در این بیمارستان کامل شود. تا بیماران عزیز بتوانند بطور کامل مراحل درمان خود را در بیمارستان ایران مهر بیرجند بطور کامل پشت سر بگذرانند.

 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

خیرین سلامت
۱۳۹۶/۱۲/۰۷
۰۸:۵۵
موضوعات: خبرها