برگزاری دومین همایش خیرین سلامت شهرستان سرایان

برگزاری دومین همایش خیرین و یاوران سلامت شهرستان سرایان در سالن همایش دانشکده کشاورزی شهرستان سرایان.

دومین همایش خیرین سلامت با حضور امام جمعه شهرستان سرایان، آقای دکتر حسنخوانی نماینده محترم شهرستان، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با حضور مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی به همراه هیئت همراه، جناب آقای دکتر خوبان، جناب آقای دکتر افضلی و مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان خراسان رضوی و همچنین شهردار محترم شهرستان سرایان و خیرین شهرستان سرایان و ... در سالن همایش دانشگاه کشاورزی شهرستان سرایان برگزار گردید.

سید محمود حسینی معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان در دومین همایش خیرین سلامت شهرستان سرایان در این جلسه گفت: ضمن خیر مقدم به حاضرین و مهمانان داخل و خارج از استان، از کلیه مسئولان الخصوص از آقای مهندس آیینه دار، فرماندار شهرستان سرایان، خانم دکتر شرفی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرایان و همچنین از مدیر اجرایی شهرستان سرایان آقای محمدپور تقدیر و تشکر کرد.  همچنین حسینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت از نقش موثر خیرین نام برد که با کمک خیرین توانسته ایم بیمارستان ایران مهر را احداث و به بهره برداری برسانیم.

ولی با تمام وجود باز هم به کمک خیرین نیازمندیم برای تکمیل کردن تجهیزات این بیمارستان تا بتوانیم چرخه درمان بیماران عزیز سرطانی به طور کامل انجام شود. و بطور کامل کلیه بیماران عزیز سرطانی را در استان و خارج از استان تحت پوشش درمان قرار داد.

مجمع خیرین سلامت استان یکی از مجامع خوب در سطح کشور می باشد. بیش از 30 پروژه را در درست احداث داریم .

همچنین حسینی افزود باید قدر خیرین عزیز را دانست که با خلوص نیت پا به عرصه سلامت گذاشته اند و ما را یاری می کنند، چون حوزه سلامت یکی از مهم ترین حوزه ها میباشد که یک فرد از ابتدای زندگی خود تا انتها به آن نیاز دارد. که امیدوارم با همت خیرین این روند ادامه پیدا کند.

  

  

  

  

  

 

خیرین سلامت
۱۳۹۷/۰۲/۱۸
۱۱:۳۷
موضوعات: خبرها