در کار خیر باید خیرین از هم سبقت گرفته و کار خیر با هم رقابت کنند.

دکتر حسینعلی شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور: تأکید مقام معظم رهبر انقلاب استفاده از ظرفیت ها و توجه به حوزه سلامت از طریق فعال کردن مشارکت مردمی می باشد.

به گزارش خبری،  حسینعلی شهریاری در مراسم مجمع عمومی عادی مجمع خیرین سلامت کشور با گرامی داشت یاد و نام حاج سید رضا نیری دبیر کل سابق مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت از زمان مجلس هفتم و در دیداری که اعضای کمیسیون بهداشت خدمت و وزیر وقت بهداشت خدمت رهبری معظم انقلاب با توصیه معظم له تشکیل شد.

وی افزود: تاکید رهبری معظم انقلاب  استفاده از ظرفیت‌ها و توجه به حوزه سلامت از طریق فعال کردن مشارکت مردمی بود.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت در استانهای کشور بیش از ۲۷۰ شعبه تأسیس کرده است،بیان کرد: خیرینی که در حوزه سلامت هستند دوست دارند در شهر و استان خود در حوزه سلامت مشارکت کنند و اگر استانهایی که این خیرین آنقدر در آن تمایل به سرمایه گذاری دارند نیازی به این خدمت ندارند به دیگر استان‌های کم برخوردار و نیازمند هدایت شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در حوزه استفاده از ظرفیت‌های زنان ،شورای مشارکت های زنان خیرین سلامت را در استان‌های کشور راه اندازی کرده است،عنوان کرد: ظرفیت زنان برای ترویج فرهنگ خیر بسیار بالاست و نباید از این ظرفیت غافل شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت جوانان نیز از ظرفیت های است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در حوزه کار خیر لازم است که فعالیت های انجام شده برای ترویج فرهنگ خیر به اطلاع مردم برسد تا مردم از این طریق به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند،تصریح کرد: در کار خیر باید خیرین از هم سبقت گرفته و کار خیر با هم رقابت کنند.

خیرین سلامت
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
۰۹:۲۵
موضوعات: خبرها