شکل گیری جلسه هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان

جلسه سالیانه هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان تشکیل شد.

شکل گیری جلسه سالیانه هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی
 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان جلسه هیأت امنای مجمع استان در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور اکثریت اعضای هیئت امنای مجمع استان و دکتر غنیان معاونت امور هماهنگی استانها مجمع خیرین سلامت کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و رئیس هیئت امنای مجمع استان برگزار شد.
آقای حسینی در ابتدای جلسه به اعضای سابق و اعضای جدید هیأت امناء و مهمانان گرانقدر و الخصوص دکتر غنیان خیر مقدم گفتند و ضمن تقدیر و تشکر ویژه از رئیس دانشگاه، رئیس هیأت امنا، رئیس هیأت مدیره ، کلیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و از مرحوم حاج سیدرضا نیری و خدمات ارزشمند وی برای راه اندازی بیمارستان ایران مهر یاد کردند و برای شادی روح بزرگش صلواتی را ختم دادند و در ادامه مدیرعامل مجمع استان گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته مجمع استان و پروژه های احداث شده و پروژه های در دست اجرا را تشریح نمودند.
در ادامه دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل واعضاء مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری و نیت خير مرحوم نيري، شجره طيبه اي در کشور ايجاد شد که به مجمع خيرين سلامت کشور نامگذاري شد و روز به روز و در همه اقصي نقاط کشور بزرگتر و گسترش پيدا مي کند. وی خاطر نشان کرد : خیلی خوشحالم که با همت شما عزیزان و زحماتی که  مدیر عامل و هیئت مدیره و سایر اعضاء مجمع خیرین سلامت استان کشیدند و مجمع خیرین استان خراسان جنوبی به اذعان همه عزیزان به عنوان یکی از فعالترین و بهترین مجامع خیرين سلامت از لحاظ پويايي و فعاليت و خدماتي که ارائه نموده و تداوم دارد در کشور مي باشد.
در ادامه معاون هماهنگی امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور گفت: مجمع خیرین سلامت کشور که بیش از یک دهه از عمر آن میگذرد که در این یک دهه در سیصد نقطه کشور خیرین بزرگوار در کنار ما قرار گرفته اند و شورایی را به همين نام تشکيل داده اند .
دکتر غنیان اظهار داشت: در این یک دهه  در حوزه سلامت توفیق این حاصل شده است که بالغ بر هفت هزار و یکصد میلیارد تومان توسط خیرین محترم سرمایه گذاری شده و در کنار ما در حال حاضر یکصدو سی هزار نفر خیر حضور دارند و با مجمع خیرین سلامت کشور همکاری میکنند.
 وی افزود : در مجمع خیرین سلامت یکی از سیاستهایی که این مجمع دارد داشتن بخشی به نام بخش تحقیقات و پژوهش هست که به شدت به دنبال این بخش هستیم و در استان خراسان جنوبی همکاران ما موفق شده اند در بخش تحقیقات و پژوهش خیری را در این زمینه جذب کنند.
سپس دکتر رضایی رئیس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت استان، با اشاره به گزارش مدیرعامل مجمع استان و دیگر اعضای جلسه مجمع خیرین سلامت را شجره نورانی دانست که افراد متعهد و بزرگ شهر در آن مشارکت دارند و در راستای کمک به بخش بهداشت و درمان استان خدمات موثری در قالب دهها پروژه و کمک به بیماران تاکنون از خود به یادگار گذاشته است. 
✅ دستور کار پایانی جلسه انتخاب هیأت مدیره و بازرسین بود که با پیشنهاد ریاست جلسه و اعلام آمادگی حاضرین، افرادی جهت هیأت مدیره مجمع استان و بازرسین بمدت زمان مشخص انتخاب شدند.
 

  

 

 

خیرین سلامت
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
۱۰:۰۲
موضوعات: خبرها