شکل گیری اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان در سال 99

اولین جلسه هیئت مدیره در سال 99 تشکیل گردید..

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان، جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان با حضور دکتر محمد دهقانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، سید محمود حسینی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و رئیس و سایر اعضای هیئت مدیره مجمع استان برگزار گرديد.

🔷🔷🔷در ابتدای جلسه مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه و تبریک بمناسبت فرارسیدن سال نو، از خدمات ارزنده ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و همچنین از معاونين دانشگاه، پرسنل زحمتکش بیمارستان ولیعصر و از کلیه پزشکان مخصوصأ دکتر ضیایی و دکتر عابدی که در راه خدمت رسانی به بیماران مبتلاشده به ویروس کرونا می باشند قدردانی نمود، همچنین از خدمات و تلاش‌های شادروان دکتر سید مرتضی وجدان در عرصه سلامت که یار و یاور مجمع بود و خدمات بسیار گسترده ای در زمان حیات خود برای استان انجام داد تشکر نمود و برای شادی روح ایشان صلواتی ختم دادند. 
✅مدیرعامل مجمع استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، جلسات متعددی الخصوص در  استانداری داشتیم که توانستیم جامعه هدف دقیقی را مشخص نماییم و خدمات خوبی را برای قشر آسیب پذیر جامعه، بیماران سرطانی و صعب العلاج ارائه نماییم که از جمله آن تهیه بسته هایی ضدعفونی بود که توسط اداره کمیته امداد تهیه شد و در اختیار این افراد قرار گرفت.
 ⬅️همچنین ایشان افزود: مجمع خیرین سلامت استان مبلغ 500میلیون ریال را در تهیه بسته های ضدعفونی به کمیته امداد استان اهدا نمود. 
⬅️درادامه حسینی اظهارداشت و گفت:
با توجه به تصمیم شورای اجتماعی وزارت کشور، مجمع خیرین سلامت هماهنگ کننده ظرفیت خیرین در مقابل کرونا شد. و این موضوع مهم هدف اصلی برای برگزاری این جلسه میباشد که امیدواریم با هم اندیشی و کمک همدیگر و خیرین گرانقدر و مردم عزیز بتوانیم کمبودهایی که هنوز در حوزه سلامت و بیمارستانی شاهد آنها هستیم تأمین نماییم. 


♦️سپس دکتر دهقانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن تبریک سال جدید، اعیاد شعبانیه و 12 فروردین روز جمهوری اسلامی از کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی، خیریه ها، هیئتها و...، برای خدمت رسانی به مردم در  پیشگیری شیوع ویروس کرونا تشکر نمود و ابراز خوشحالی نمود از اینکه این کار بسیار مهم به مجمع خیرین سلامت سوق پیدا نمود. ایشان ابراز امیدواری نمود که انشاالله از این پس با همت مجمع خیرین سلامت استان با ظرفیت خیرین عزیز در استان و خارج استان بشود کمبودهای قبلی را رفع نماییم تا با شرایطی بهتری بتوانیم به بیماران خدمت رسانی نماییم. 
همچنین ایشان بیان نمود: با توجه به تجهیزات و دستگاه‌هایی که توانستیم خریداری نماییم، ولی هنوز در اینخصوص در بیمارستان دچار کمبودهایی از قبیل: دستگاه ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن ساز و تنفسی، دستگاه اکتروشوک، دستگاه‌های ضدعفونی سطوح، پمپ سرم، پمپ سرنگ و ماسک n95 و... هستیم که از جمله نیازهای اساسی می‌باشند که هرچه سریعتر با توجه به ویروس کرونا باید خریداری شود و امیدوارم بتوانیم با همت خیرین این کمبودها را رفع نماییم.

♦️♦️♦️سپس از حاضرین در جلسه درخواست شد پیشنهادات خود را ارائه نمایند:
💠 سایر اعضا نیازهای مطرح شده را بسیار حساس و حیاتی دانستند و با توجه به شرایط حساس و کنونی نظر بر این داشتند که باید اندیشاتی سنجیده و پیاده شود تا هرچه سریعتر  بتوانیم به اطلاع عموم مردم برسانیم تا با مشارکت هایی که خیرین و نیک اندیشان صد در صد خواهند داشت، بشود کمبودها را تأمین نمود تا راه درمان بیماران مبتلا به کرونا بدون هیچگونه مشکلی باشد تا بیماران عزیز به بهبودی کامل دست پیدا کنند و همچنین با تأمین کمبودهای تجهیزات ذکرشده با همت خیرین گرانقدر و آماده سازی بسته های بیشتر ضدعفونی و ماسک(الخصوص ماسک n95) بتوانیم باعث پیشگیری شیوع بیشتر ویروس کرونا باشیم. 
⏪ در این راستا رئیس هیئت مدیره مجمع استان ضمن تبریک بمناسبت سال جدید و تسلیت به افرادی که عزیزان خود را در راه خدمت به مردم از دست داده اند گفت: همه ما می‌دانیم در زمان بسیار مهمی داریم بسر می‌بریم که در حال حاضر یکی از دغدغه های مردم این است که دچار ویروس کرونا نشوند. بنابراین این بار بر دوش همه ما و عموم مردم میباشد تا در کنار هم باشیم تا بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم و کمبودهایی که در حال حاضر در این زمینه وجود دارد را تأمین نماییم. بهتر است این کار از طریق اطلاع رسانی چه بصورت مجازی و غیر مجازی صورت گیرد تا از حداکثری مشارکت‌های مردمی بتوان در این زمینه استفاده نمود.

- در در انتها جلسه برای پیگیری هرچه سریعتر موارد گفته در جلسه مصوباتی را در برداشت و نهایتا جلسه در ساعت 18:00 با ذکر صلواتی به اتمام رسید.