شکل گیری جلسه مابین مجمع استان با بهزیستی و کمیته امداد

جلسه نشست مدیرعامل مجمع استان با نماینده بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان شکل گرفت.

جلسه ای با دعوت قبلی در تاریخ  99/01/18در محل دفتر مجمع خیرین سلامت استان باریاست مجمع خیرین سلامت استان و با حضور نماینده اداره کل بهزیستی استان و نماینده اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)  با موضوع ساماندهی جمع آوری کمکهای مردمی در خصوص تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی بیماران کرونایی در سطح استان برگزار گردید.

با توجه به تأکید استاندار محترم در جلسه خیرین سلامت که با محوریت مجمع خیرین سلامت استان و همکاری دستگاههای اجرایی در جمع آوری کمکهای مردمی که نقش آفرینی دارند، مشارکتهای مردمی جمع آوری شود.

پس از بحث و تبادل نظر برای فراهم کردن بستری برای مشارکت مردم در حوزه سلامت مقرر گردید پوستری با مشارکت اداره کل بهزیستی استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) با محوریت مجمع خیرین سلامت استان تهیه به شهرستانها ارسال گردد. طراحی پوستر به نحوی باشد که شماره حساب شورای خیرین سلامت شهرستان و شماره حساب های معرفی شده از سوی بهزیستی و کمیته امداد در آن درج گردد.

شهرستانها موظف هستند پوستر طراحی شده را در شبکه های اجتماعی منتشر نمایند. مبلغ جمع آوری شده در حسابهای فوق صرف خرید بسته های بهداشتی و خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی در زمینه درمان بیماران کرونایی خواهد شد. ضمنأ مقرر گردید در تهیه پوستر روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی با با روابط عمومی مجمع خیرین سلامت همکاری نمایند.