برگزاری اولین جلسه کمیته تبلیغات مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی در سال 1396

اولین جلسه کمیته تبلیغات و روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی در سال 96 برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی...

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی، اولین جلسه کمیته تبلیغات با حضور  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت و اعضای کمیته تبلیغات در روز یکشنبه 96/04/18 در محل دفتر مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر برگزار گردید.

در این جلسه سید محمود حسینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت ضمن خیر مقدم به حاضرین و با یادی از مرحوم سید رضا نیری و عملکرد خوب ایشان و ذکر صلواتی برای شادی روحشان و همچنین نقش موثر آن مرحوم در پروژه های بهداشتی و درمانی استان، بخصوص مرکز رادیوتراپی و انکولوژی ایران مهر، را تأثیرگذار دانستند.

در این جلسه حسینی مدیر عامل مجمع ابراز امیدواری کرد  تا در سال 96 این کمیته بتواند طرح ها و ایده های تبلیغاتی را درجهت پیشبرد اهداف مجمع ارائه نماید. و همچنین خواستار یک سیل تبلیغاتی جدید و مفید جهت تشویق و ترغیب مردم خیراندیش استان جهت تأمین نیازهای تجهیزاتی مرکز رادیوتراپی ایران مهر شدند.

و همچنین حسینی در پایان بیانات خود چند محور اصلی این جلسه را بیان کردند.

 و در ادامه هر کدام از اعضاء نظرات خود را ارائه نمودند و مقرر گردید تا در جلسه آتی کمیته تبلیغات چند طرح و اقدام مصوب و جهت اجرای آن برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

 

 

خیرین سلامت
۱۳۹۶/۰۴/۲۴
۱۲:۳۰
موضوعات: خبرها