نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی

نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی ، عصر دوشنبه مورخ 24/3/94 نشست صمیمانه اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با حضور جمعی از خیرین حوزه سلامت استان و دست اندرکاران و پزشکان فعال در دومین دوره حضور بنیاد خیریه نو آوران سلامت در شهر قهستان از توابع شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی در محل دفتر امامت جمعه شهرستان بیرجند برگزار گردید .

نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی
بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی ، عصر دوشنبه مورخ 24/3/94 نشست صمیمانه اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با حضور جمعی از خیرین حوزه سلامت استان و دست اندرکاران و پزشکان فعال در دومین دوره حضور بنیاد خیریه نو آوران سلامت در شهر قهستان از توابع شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی در محل دفتر امامت جمعه شهرستان بیرجند برگزار گردید .
در این جلسه حسینی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان ضمن خیرمقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از همه خیرین و همراهان مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی بویژه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ، گزارشی را از فعالیت های مجمع بویژه پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست احداث مجمع از جمله مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی ، پایگاه های اورژانس همیاران و شاهرخت ، مراکز بهداشتی و درمانی خوان ، درمیان و کلینیک دندان پزشکی کودک در بیرجند ارائه نمود. ایشان همچنین با برشمردن برخی دیگر از برنامه های در پیشروی مجمع به تفاهم نامه های در دست اقدام از جمله تفاهم نامه احداث یک مجتمع اقامتی بزرگ همرهان بیمار در مرکز استان و تفاهم نامه ساخت 7 خانه بهداشت با یکی از بانک های استان اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با کمک و همراهی خیرین محترم، مجمع بتواند بیش از پیش در راستای کاستن محرومیت های حوزه سلامت در استان گام بردارد .
در ادامه ایشان که مدیر اجرایی دومین دوره حضور بنیاد خیریه نو آوران سلامت در استان نیز بودند گزارشی از عملکرد این بنیاد و خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در شهرقهستان را به استماع حاضرین رساند .
در این جلسه که برخی از مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان به همراه مدیران اجرایی شعب مجمع شهرستان های استان نیز حضور داشتند ، دکتر قائمی قائم مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن ارزنده شمردن نقش خیرین در حوزه سلامت و تقدیر و تشکر از آنان اعلام نمود ، دانشگاه با تمام توان آمادگی دارد تا با حمایت از فعالیت خیرین و مجمع خیرین سلامت استان موجبات جذب بیش از پیش خیرین در حوزه سلامت را فراهم آورد .
بعد از دکتر قائمی نوبت به حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی بیرجندی امام جمعه محترم بیرجند و رئیس هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان به عنوان میزبان جلسه رسید ؛ ایشان نیزبا تشکر از تلاشهای همه خیرین بویژه خیرین حوزه سلامت ارشاداتی را درخصوص استفاده بهینه از زمان و عمر به حاضرین داشتند و به تبیین برکات کار خیر در جامعه پرداختند . ایشان در ادامه سخنان خود پیشنهاد دادند تا با یک جابجایی در بین اعضای هیات مدیره و بازرسین مجمع اعضای سابق دوسال دیگر به فعالیت خود ادامه دهند که با نظر مساعد اعضای هیات امنای استان این مورد به تصویب رسید .
در انتهای جلسه نیز به نمایندگی، از تعدادی از دست اندرکاران و پزشکان حاضر در دومین دوره بنیاد خیریه و نورآوران با اهداء لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
این جلسه صمیمص در ادامه با اقامه نماز جماعت و ضیافت افطار پیش بینی شده از سوی مجمع خیرین سلامت استان به کار خود پایان داد .

نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی
نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی
نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی
نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی
نشست صمیمی خیرین سلامت خراسان جنوبی