کمک ۵۲ میلیارد ریالی خیران خراسان جنوبی به حوزه سلامت

خیران مجمع خیرین سلامت استان و مجامع شهرستان‌ها از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۵۲ میلیارد ریال به حوزه سلامت خراسان جنوبی کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی خیران مجمع خیرین سلامت استان و مجامع شهرستان‌ها از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۵۲ میلیارد ریال به حوزه سلامت خراسان جنوبی کمک کردند.

بنا به این گزارش سید محمود حسینی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: این کمک‌ها کمک ۳۲ میلیارد ریالی خیران حوزه سلامت برای پیشگیری از کروناشامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک N۹۵، ماسک فیلتردار، گان، دستکش و موادضدعفونی، تجهیزات پزشکی مانند دستگاه‌های وینتیلاتور، مانیتورینگ، تب سنج، پالس اکسی متر، ساکشن پرتابل، ترمومتر دیجیتال، اکسیژن ساز و سایر اقلام پزشکی، تجهیزات غیرپزشکی مانند دستگاه‌های سم پاش و ضدعفونی کننده، توزیع بیش از هزار بسته معیشتی و پویش کمک‌های مومنانه به افراد آسیب پذیر، بیماران صعب العلاج و بیماران سرطانی و ایجاد کارگاه‌های دوخت ماسک‌های سه لایه و لباس محافظ و ... است.

حسینی افزود: با توجه به پیک چهارم کرونا و گسترش ویروس کرونای انگلیسی، نیاز ما به مشارکت‌های خیرین و نیک اندیشان از هر زمانی بیشتر است و با توجه به نیاز قشر آسیب پذیر و بیماران صعب العلاج و به ویژه بیماران سرطانی امیدواریم بتوانیم همانند گذشته در تأمین اقلام بهداشتی و غیر بهداشتی و همچنین تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی با کمک خیرین، سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان کماکان چشم انتظار دریافت کمک‌های خیرین و نیک اندیشان است گفت:
شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۲۲۹۴۴۷ و شماره حساب ۵۶۶۶۶۶۷۴۸ نزد بانک کشاورزی و همچنین شماره حساب ۰۱۰۶۵۸۳۱۵۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۷۷۶ نزد بانک ملی برای کمک به بخش بهداشت و درمان استان در نظر گرفته شده و پذیرای کمک‌های مردمی است.