امیدی نو برای احداث مجتمع اقامتی همراهان بیمار

امیدی نو برای احداث مجتمع اقامتی همراهان بیماربه گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی ، در راستای پیگیری های چند ساله برای احداث یک مجتمع اقامتی همراهان بیمار در مرکز استان، امیدی نو برای احداث این مجتمع ایجاد گردید .

امیدی نو برای احداث مجتمع اقامتی همراهان بیمار

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی ، در راستای پیگیری های چند ساله برای احداث یک مجتمع اقامتی همراهان بیمار در مرکز استان، امیدی نو برای احداث این مجتمع ایجاد گردید .
در این رابطه روز دوشنبه مورخ 95/2/20 نمایندگانی از موسسه خیریه آتیه سازان از تهران جهت بررسی شرایط و امکان سنجی احداث یک مجتمع اقامتی همراهان بیمار در استان حضور یافتند و بعد از بررسی های میدانی ، طی جلسه ای با حضور دکتر قائمی رئیس و برخی ازمعاونین دانشگاه وهمچنین قائم مقام رئیس دانشگاه درامورمشارکتهای اجتماعی و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی وتنی چند از اعضای هیات مدیره مجمع مقرر گردید این مجتمع در شهر بیرجند احداث گردد.
در این جلسه حسینی قائم مقام رئیس دانشگاه در امور مشارکتهای اجتماعی و مدیر عامل مجمع ضمن ارائه گزارشی کامل از اقدامات صورت گرفته از سوی مجمع در خصوص احداث مجتمع اقامتی همراهان بیمار ، خواستار ساخت این مجتمع در یک زمین غیر دولتی و خارج از مجموعه بیمارستانهای مرکز استان شد که با تایید نمایندگان موسسه خیریه آتیه سازان مقرر گردید تا این مجتمع در زمینی در خیابان ظفر که در مالکیت مجمع خیرین سلامت استان است احداث گردد .
در ادامه رئیس هیات مدیره موسسه خیریه آتیه سازان با تشریح شکل گیری موسسه و فلسفه وجودی فعالیت آن با اشاره به نیاز سنجی و بررسی های صورت گرفته یکی از اهداف کلان و اصلی موسسه را احداث همراه سراهای بیمار درسطح کشور دانست و عنوان نمود که خراسان جنوبی جزو اولین استانهای دارای اولویت برای احداث همراه سرا است .
آقا محمد خانی بااشاره به توانایی های بالای مجمع خیرین سلامت استان خراسان جنوبی و هماهنگی آن با مسئولین و سیاستهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریعتر نقشه های این مجتمع طراحی و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز گردد .
خاطر نشان می کند در این جلسه آقای دکتر قائمی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به میهمانان و تشکر از حضور نمایندگان موسسه خیریه آتیه سازان در بیرجند ، بر این نکته تاکید نمودند که همه مسئولین می بایست با توان برای از بین بردن محرومیت ها و رفع مشکلات مردم تلاش نمایند و خدمت صادقانه به مردم شریف استان را سرلوحه کار خود قرار دهند .

امیدی نو برای احداث مجتمع اقامتی همراهان بیمار
امیدی نو برای احداث مجتمع اقامتی همراهان بیمار
امیدی نو برای احداث مجتمع اقامتی همراهان بیمار
خیرین سلامت
۱۳۹۵/۰۲/۲۹
۰۹:۰۰
موضوعات: -